Festa Major d’Hivern de Sant Vicenç
Per primera vegada el pregó institucional anirà a càrrec dels nens i nenes del Consell d’Infants de Sant Vicenç de Castellet.
Festa Major d’Hivern de Sant Vicenç.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/01/2023 14:59
Sant Vicenç de Castellet estrena divendres els actes de la Festa Major d’Hivern amb l’obertura de l’exposició Sant Vicenç, al natural a la Biblioteca. Durant quatre dies el municipi viurà la Festa Major d’Hivern en què destaca el monòleg del Quim Masferrer, el castell de focs i les novetats del correfoc infantil. L’espectacle Bona gent es podrà veure dissabte al vespre a Cal Soler amb dues sessions a les 17 i 19.30 hores, respectivament després d’esgotar les entrades de la primera representació.

Aquesta serà la primera vegada que es programa el castell de focs en el marc de la Festa Major d’Hivern i es podrà seguir des de l’Espai 1 d’octubre diumenge al vespre. Pel que fa al correfoc infantil, La Llegenda de Castellet de dissabte a la tarda inclourà una mostra de foc més dinàmica en què el públic infantil podrà participar en la segona part de l’espectacle. El correfoc tindrà lloc a la plaça Onze de Setembre amb protagonisme per als nens i nenes de 6 a 12 anys i tot el bestiari.

Música i pregó institucional

El concert jove a Cal Soler divendres a la nit anirà a càrrec del grup Red Hot Chili Covers, La Tropical i la participació d’un DJ. Diumenge se celebrarà el pregó institucional que aquest any estarà protagonitzat pels nens i nenes del Consell d’Infants de Sant Vicenç de Castellet que des del curs passat treballen per fer aportacions a les polítiques de l’Ajuntament. El ball de Festa Major, amb l’orquestra La Montecarlo, serà l’altre reclam de la jornada de diumenge.

Els actes continuaran dilluns amb l’espectacle familiar del cicle Petit Ateneu Desperta! de la Cia. Jordi del Rio que combina l’humor i la imaginació. El programa d’actes, que s’ha repartit a totes les cases del municipi, incorpora un 2x1 vàlid per assistir a aquest muntatge que vendrà les entrades a guixetes el mateix diumenge a un preu de tres euros. També es farà la presentació de la ruta Comerços a la Memòria i, a la tarda, l’audició de sardanes a càrrec de la Cobla Lluïsos de Taradell.

Arxivat a: FESTA MAJOR D'HIVERN   SANT VICENÇ   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Plaça de Nadal es renova amb més activitat i l'arribada d'un nou personatge màgic i ple de llum
El BAXI Manresa topa amb un equip amb molt encert i qualitat a Romania
Castellbell i el Vilar millora el confort i l’aïllament tèrmic de l’Escola Jaume Balmes
Calaf aprova provisionalment les ordenances fiscals per a l'any 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]