Jaume Masana, nou director de Negoci de CaixaBank
Deixa la direcció territorial a Catalunya, que passa a ser ocupada pel gironí Josep M. González.
Jaume Masana, nou director de Negoci de CaixaBank.

ECONOMIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/01/2023 10:17
El manresà Jaume Masana ha estat promocionat a nou director de Negoci de CaixaBank després de prop de 10 anys com a director territorial a Catalunya. Aquest ascens també significa la seva incorporació com a membre del Comitè de Direcció de CaixaBank. La plaça que deixa vacant com a director territorial passa a ser ocupada pel gironí Josep M. González.

Jaume Masana Ribalta és llicenciat en Ciències Empresarials i MBA a ESADE. Masana es va incorporar a CaixaBank l'any 2013 com a director de la Territorial de Catalunya. Anteriorment, havia ocupat càrrecs de responsabilitat a Caixa Manresa i Caixa Catalunya.

Nascut a Girona l'any 1969, Josep M. Gonzalez és llicenciat en Ciències Empresarials i MBA a ESADE, compta amb més de 30 anys d'experiència en el sector financer, havia ocupat fins ara el càrrec de director comercial de la xarxa d'oficines de CaixaBank a Girona i la Catalunya Central. González ha exercit diferents càrrecs de responsabilitat des de que es va incorporar el 2019 i, anteriorment a Caixa Catalunya.

Arxivat a: CAIXABANK 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]