La programació d’Imagina’t estrena temporada dissabte
Es faran 2 funcions de l’espectacle (a les 17 h i a les 18 h), adreçat a infants fins a 2 anys, a la sala petita del Teatre Kursaal.
La programació d’Imagina’t estrena temporada dissabte.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
12/01/2023 18:15
La programació per a públic familiar d’Imagina’t estrena aquest dissabte una nova temporada amb l’espectacle ‘Univers’ de la Cia Entruna Teatre. Serà a la sala petita del Teatre Kursaal a les 17 h i a les 18 h i els més menuts podran viure una experiència sensorial per a la primera infància plena de poesia visual, música en directe i moviment.

A ‘Univers’ hi ha cossos, objectes, que es desordenen, es tornen a ordenar i troben l’equilibri i l’harmonia dins de la immensitat. Un espai on conviure amb la nostra vulnerabilitat i explorar com allò més petit i aparentment insignificant pot canviar-ho tot de la manera més inesperada. Una vivència única i irrepetible que es construeix de nou cada vegada i esdevé un viatge evocador i immersiu. L’espectacle està interpretat per Jordi Sala, Anna Farriol i Júlia Santacana/Íria Corominas, amb direcció de Mireia Fernández.

El preu de les entrades per veure ‘Univers’ és de 8€ i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat. El proper espectacle de la programació d’Imagina’t serà el dissabte 4 de febrer a les 17:30 h al Teatre Conservatori amb l’espectacle ‘Mon petit souvenir’ de la Cia. de la Cia. La Bleda.

Arxivat a: IMAGINAT   CULTURA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]