ACVUS presenta al·legacions a l’aprovació de les ordenances fiscals de Sallent
L’entitat de defensa dels consumidors demana la nul·litat de les actuacions perquè no s’ha realitzat la consulta pública corresponent.
Imatge d'arxiu de Sallent.

SALLENT / Redacció/ Sergi Vázquez  
23/11/2022 10:50
L’Associació de Consumidors i Usuaris de Sallent, ACVUS, ha presentat al·legacions a l’aprovació inicial del Ple de l’Ajuntament de Sallent de les Ordenances Fiscals 2023, en les que denuncia que no s’ha donat audiència a la ciutadania i les organitzacions, tal i com recull la Llei de Consumidors i Usuaris i la mateixa Constitució espanyola.
 
En l’escrit presentat a l’Ajuntament, ACVUS destaca que el consistori sallentí hauria “vulnerat de forma imprudent” la Llei de procediment administratiu de les administracions públiques al no haver complert determinats requisits com la realització d’una consulta pública abans de l’elaboració del projecte o la publicació del text en el portal web corresponent.
 
ACVUS afegeix que, si bé la mateixa llei afegeix que pot prescindir-se d’aquest tràmit de consulta, audiència i informació pública en determinats supòsits, aquest no seria el cas. Per aquestes raons l’entitat demana que es declari la nul·litat de l’aprovació de les Ordenances Fiscals per al proper any de l’Ajuntament de Sallent.

Arxivat a: ACVUS   SALLENT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



A la venda les entrades de més de 70 espectacles del Kursaal
Manresa promou la defensa dels drets humans amb actes
Coloma Bertran publica el videoclip de 'Desolació'
140 empresaris del territori en una trobada empresarial de networking
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]