El CEDEM de l'Ajuntament de Manresa, guardonat amb dos premis a la fira BizBarcelona
Ha rebut el premi Reempresa per ser una de les entitats amb més casos d’èxit acreditats i major nombre d’empreses cedents; i el premi del programa SOS Mentoring, un programa que ofereix acompanyament personalitzat i gratuït al col·lectiu de persones autònomes i Pimes. Va recollir els premis la regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement, Cristina Cruz Mas.
El CEDEM de l'Ajuntament de Manresa, guardonat amb dos premis a la fira de l'emprenedoria BizBarcelona. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
12/11/2022 13:46
En el marc de la fira BizBarcelona i el Saló de l’Ocupació, que se celebra aquesta setmana  recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, el Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM) de l’Ajuntament de Manresa, ha estat doblement guardonat. Per una banda, ha rebut el premi Reempresa per ser una de les 35 entitats amb més casos d’èxit acreditats (8 casos) i major nombre d’empreses cedents (20 empreses) durant el 2021.

D’altra banda, també ha rebut el premi del programa SOS Mentoring per ser una de les entitats més actives en relacions de mentoria (6 relacions) durant aquest 2022, un programa que ofereix acompanyament personalitzat i gratuït al col·lectiu de persones autònomes i Pimes.

Els reconeixements es van fer entrega a la 2a tinent d’alcalde, regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement de l’Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz Mas, que va estar acompanyada per la tècnica del servei. Els premis van ser lliurats per la diputada presidenta de l´Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona d’Eva Menor Cantador; per la directora del Centre de Reempresa de Catalunya, Laura Sallent Cucurella; i del director d’Autoocupació, Guillem Aris Coderch. Aquests guardons que atorga la Diputació de Barcelona estan dirigits a visibilitzar el treball dels Centres Locals de Serveis a les Empreses de la província.

En rebre aquests guardons, la regidora Cristina Cruz ha manifestat que “és un reconeixement molt gran per nosaltres i pel nostre equip, i ens anima a continuar treballant  de valent per oferir uns bons serveis a les persones emprenedores i empreses que s’apropen al CEDEM. La clau d’aquests resultats creiem que responen al fet que som un servei proper i sense deixar de banda l’eficiència, ens adaptem al màxim a les necessitats de qui vol emprendre”. La regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement ha afegit que “volem fer un agraïment especial a les persones mentores que any darrere any, de forma altruista, col·laboren amb nosaltres per acompanyar projectes emprenedors”. 

Arxivat a: CEDEM   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]