Carles Sans portarà l’humor del Tricicle a la Gala Simeó Selga
Carles Sans protagonitzarà el monòleg ‘Per fi sol!’ el 7 de gener del 2023 a les 7 de la tarda al Teatre Kursaal de Manresa; les entrades ja estan disponibles.
Carles Sans.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
12/11/2022 12:36
L’actor Carles Sans, membre fundador de la companyia teatral Tricicle, serà el protagonista de la Gala Simeó Selga que el Rotary Club de Manresa-Bages celebrarà el dissabte 7 de gener del 2023 a les 7 de la tarda. Sans oferirà l’espectacle Per fi sol!, un monòleg que recopila anècdotes i curiositats dels 40 anys del Tricicle.

Les entrades es poden adquirir a través de la pàgina web del Teatre Kursaal a un preu de 24 euros. En el decurs de la gala, que enguany retorna a les dates nadalenques, es farà lliurament del guardó de la 21a edició del Premi Simeó Selga, que s’adreça a les entitats i associacions del territori que vulguin fer realitat un projecte de caire social.

El Rotary Club de Manresa-Bages va apostar el 2019 per donar un nou format al Concert de Reis i celebrar la primera edició de la Gala Simeó Selga, que va ser tot un èxit i que per aquest motiu ha tingut continuïtat. La del 2023 serà la quarta edició de la gala, patrocinada per la Fundació La Caixa i amb la col·laboració de diverses empreses del territori, a més de l’Ajuntament de Manresa.

Un ‘making off’ de la vida del Tricicle

Dirigida per José Corbacho i el mateix Carles Sans, Per fi sol! explica els secrets d’una companyia molt estimada que ha fet rècord de públic allà on ha anat. És un espectacle basat en fets reals que farà riure a aquells que vulguin saber més de Tricicle, una companyia que, sens dubte, forma part de la memòria emocional del país.

Arxivat a: PREMI SIMEÓ SELGA   ROTARY CLUB 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa sap patir i s'emporta la victòria davant del Bilbao Basket
Manresa estrena la tarifa plana per aparcar al centre de la ciutat tot el dia per menys de 5 euros
Visita del president Salvador Illa a Solsona
“La central hidroelèctrica reversible de la Baells serà un motor de progrés
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]