Embarrats estrena la seva 10a edició amb l’espectacle ‘De vint-i-un botó’
Es tracte d’un espectacle previ a la fira d’aquesta setmana, on s’han pogut conèixer els dissenys i la moda del Sant Joan de Vilatorrada del 1920.
Imatge d'arxiu. Foto: Jordi Preñanosa

ST. JOAN / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/10/2022 13:23
La desena edició d’Embarrats ha començat aquest diumenge amb un nou espectacle: De vint-i-un botó! Durant l’acte s’han presentat a la plaça Major els personatges i els vestits de la moda del 1920. En un migdia ben asolellat, els i les models han passat per una passarel·la, com si d’una desfilada de models es tractés, després de l’arribada d’un prestigiós dissenyador i una actriu d’èxit al municipi. Per finalitzar l’acte, els i les models han recreat una sèrie de balls tradicionals a la plaça.

De vint-i-un botó! és el tret de sortida a una desena edició d’Embarrats plena d’activitats. Amb el plat fort dels dies 21, 22 i 23 d’octubre i amb actes durant aquesta setmana. Dimecres hi haurà una conferència de l’historiador Lluís Virós anomenada L’aprofitament industrial del Cardener. El cas de Sant Joan. I dijous hi haurà un sopar de l’època cuinat en directe pel xef Diego Alías Borjas i el seu equip de Ca l’Amador. Per aquest sopar es poden reservar els tiquets de manera online a la paltaforma inscriu.me, igual que també es pot fer per la visita a les fàbriques.

Arxivat a: FIRA EMBARRATS   SANT JOAN   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La diada castellera de colles de l'eix, omple la plaça Major
Manresa participa a Europa en tres projectes urbans de referència
Demanen la reobertura immediata d'un tram del camí ral del Raval del Ferran
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]