Embarrats estrena la seva 10a edició amb l’espectacle ‘De vint-i-un botó’
Es tracte d’un espectacle previ a la fira d’aquesta setmana, on s’han pogut conèixer els dissenys i la moda del Sant Joan de Vilatorrada del 1920.
Imatge d'arxiu. Foto: Jordi Preñanosa

ST. JOAN / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/10/2022 13:23
La desena edició d’Embarrats ha començat aquest diumenge amb un nou espectacle: De vint-i-un botó! Durant l’acte s’han presentat a la plaça Major els personatges i els vestits de la moda del 1920. En un migdia ben asolellat, els i les models han passat per una passarel·la, com si d’una desfilada de models es tractés, després de l’arribada d’un prestigiós dissenyador i una actriu d’èxit al municipi. Per finalitzar l’acte, els i les models han recreat una sèrie de balls tradicionals a la plaça.

De vint-i-un botó! és el tret de sortida a una desena edició d’Embarrats plena d’activitats. Amb el plat fort dels dies 21, 22 i 23 d’octubre i amb actes durant aquesta setmana. Dimecres hi haurà una conferència de l’historiador Lluís Virós anomenada L’aprofitament industrial del Cardener. El cas de Sant Joan. I dijous hi haurà un sopar de l’època cuinat en directe pel xef Diego Alías Borjas i el seu equip de Ca l’Amador. Per aquest sopar es poden reservar els tiquets de manera online a la paltaforma inscriu.me, igual que també es pot fer per la visita a les fàbriques.

Arxivat a: FIRA EMBARRATS   SANT JOAN   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Risc extrem de ventades a Catalunya: es limita la mobilitat i se suspèn l'activitat
La Seu de Manresa torna al segle XIV amb Berenguer de Montagut
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç
Sant Benet fa més lliure i flexible l'experiència medieval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]