Inscripcions obertes per als cursos de formació al CEDEM per al mes d'octubre
Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació. Les places en aquestes formacions són limitades i requereixen inscripció prèvia.
Inscripcions obertes per als cursos de formació al CEDEM per al mes d'octubre.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
28/09/2022 16:55
El Centre de Desenvolupament Empresarial de l’Ajuntament de Manresa (CEDEM) ofereix aquest pròxim mes d’octubre diversos cursos presencial i on-line adreçats a persones emprenedores i empreses amb l’objectiu de millorar la seva formació i  ampliar els recursos per poder consolidar la seva idea de negoci o fer créixer la seva empresa.

Els cursos previstos són els següents:

BIG DATA per a emprendre. No et perdis cap oportunitat de negoci amb eines gratuïtes–  
4 i 6 d’octubre de 9.30 h a 13.30 h  (On-line). 
Aquesta formació està adreçada a termetre a les persones emprenedores identificar, per mitjà del Big Data i les Dades Obertes, les oportunitats de negoci que es poden detectar dins del gran volum de dades accessibles per Internet.

Stories i reels creatius a INSTAGRAM -
11 d’octubre de 9.30 h a 12.30 h  (presencial). 
Un curs que té l’objectiu de treure’m el màxim profit a totes les eines que proporciona Instagram i que, en termes generals, es desconeixen

Requisits bàsics dels establiments comercials i de serveis -
14 d’octubre de 10 h a 11.30 h  (presencial). 
Es donarà a conèixer què és el primer que necessites saber per a obrir el teu establiment? En aquesta sessió rebreu la informació sobre els requisits mínims per a una correcta gestió dels establiments comercials i de serveis.

Fiscalitat bàsica per autònoms -
18 i 20 d’octubre de 9.30 h a 13.30 h  (presencial). 
Una proposta formativa per conèixer i saber calcular els principals impostos (IVA i IRPF), directes i indirectes, que han de suportar els empresaris autònoms.

Creativitat per al teu negoci -
21 i 28 d’octubre de 9.30 h a 13.30 h  (presencial). 
Formació adreçada a despertar la teva creativitat interior i elimina les barreres. Et facilitaran eines per desenvolupar la teva creativitat en el context del teu negoci.

El contingut és el rei. Taller d'estratègia i creació de continguts de valor-
24 i 26 d’octubre de 9.30 h a 13.30 h  (presencial). 
Un taller per aprendre a diferenciar els continguts publicitaris dels continguts de valor i crear una estratègia de continguts que serveixi als objectius de l'empresa. Aprendre a redactar per crear continguts atractius.

Durant aquest mes també hi ha formació específica per a persones emprenedores: Comença a emprendre, El pla d'empresa on-line, Avalua la teva idea de negoci on-line i Finançament i ajuts per a persones emprenedores. El formulari d’inscripció és únic i en el mateix podeu marcar els diferents cursos o curs en els quals estigueu interessats i formalitzar la inscripció.

Arxivat a: CEDEM   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
Castellbell i el Vilar inicia la substitució de la gespa del camp de futbol
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]