Manresa celebra l'arribada de la Flama del Canigó i la revetlla de Sant Joan
Manresa va tornar a recuperar amb el seu format habitual l'arribada de la Flama del Canigó i la revetlla de Sant Joan a la plaça Major amb la gran foguera que va cremar un cop ja es va fer de nit. Tots els actes varen tenir un gran èxit de participació.
Foc de la Flama del Canigó. Foto: Jordi Preñanosa

GALERIES DE FOTOS / Redacció/Fotos: Jordi Preñanosa  
24/06/2022 17:10





























Arxivat a: REVETLLA SANT JOAN 2022   GALERIES DE FOTOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]