Les biblioteques de Solsona i Sant Llorenç organitzen una visita guiada
L’activitat, emmarcada dins la Setmana de la natura, es complementa amb una exposició de llibres sobre l’aigua.
Les biblioteques de Solsona i Sant Llorenç organitzen una visita guiada. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
27/05/2022 12:06
Divendres de la setmana vinent, dia 3 de juny, a les dotze del migdia la població del Solsonès pot conèixer de prop com funciona una presa. En el marc de la Setmana de la natura i dins el projecte Aigua=Vida, natura i lectura, les biblioteques municipals de Solsona i Sant Llorenç de Morunys coorganitzen una visita guiada a les instal·lacions de l’embassament de la Llosa del Cavall.

L’objectiu de la proposta és descobrir a fons les característiques d’un embassament, el seu funcionament i els objectius. Hi col·labora l’Agència Catalana de l’Aigua, responsable de l’explotació de les instal·lacions. És una activitat gratuïta, però les places són limitades i requereix inscripció prèvia fins al primer de juny. Es pot cursar a qualsevol de les dues biblioteques, per correu electrònic (biblioteca.solsona@ajsolsona.cat o biblioteca.stllm@gmail.com) o telefònicament (973483839 o 973492048). El desplaçament fins al pantà es farà en vehicles privats i es demana arribar uns deu minuts abans al punt de trobada, que serà la caseta de vigilància de la presa.

Paral·lelament, tant a la Biblioteca Municipal de Sant Llorenç com a la Carles Morató de Solsona tenen exposats aquests dies una sèrie de llibres sobre l’aigua que els ha fet arribar la Central de Biblioteques de Lleida per incorporar al seu fons. Aigua=Vida, natura i lectura és un projecte conjunt de foment de la lectura de les biblioteques públiques de la demarcació i les Terres de l’Ebre per conscienciar sobre el desenvolupament sostenible i el canvi climàtic i sobre la importància de l’aigua en l’equilibri del medi ambient. Es treballa per tal que les biblioteques esdevinguin agents impulsors en l’assoliment de les objectius de desenvolupament sostenible (ODS) plantejats en l’Agenda 2030.

Arxivat a: SOLSONA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]