Aquesta nova imatge, que també anirà acompanyada per un lema, s’idearà a través de les opinions i visions de tota la ciutadania fruit dels resultats obtinguts durant les sessions participatives que es duran a terme. Els dies 31 de maig i 7 de juny, a les 6 de la tarda a la Biblioteca, es realitzaran dues sessions de treball, obertes a tothom, on un equip amb expertesa en la dinamització d’ aquest tipus de processos guiaran a les persones assistents per tal que de forma conjunta s’identifiquin les idees claus del feminisme, de l’apoderament de les dones i de les violències masclistes. Un cop finalitzades les sessions, l’equip recollirà totes les visions i opinions que hagin sorgit i posteriorment es plasmaran en una nova imatge que servirà per identificar totes les actuacions i propostes que treballin pel feminisme al municipi. La participació en aquestes sessions és oberta a tota la ciutadania i per prendre-hi part cal inscriure’s AQUÍ. A banda de la creació d’aquesta nova imatge, des de l’àrea de la dona de l’Ajuntament es continua treballant per oferir recursos en aquest àmbit. Actualment, s’està elaborant una guia d’actuació per donar eines a la ciutadania poder actuar en cas d’agressió o situació violència masclista i recentment s’ha aprovat l’adhesió al Protocol d’abordatge de les violències sexuals a Manresa i el Bages. |