Ho ha fet amb 36 punts essent oncè a la taula hores d´ara. Els manresans han de treure els tres punts per obtenir l´objectiu i deixar les portes obertes a l´ultima jornada per objectius mes alts com ho es l´opció d´entrar al play off d´ascens. Per això depèn dels resultats de Barceloneta en aquestes ultimes dues jornades i evidentment dels propis.
Ripollet fa ara quatre jornades consecutives que no guanya a fora perdent consecutivament a Escola Pia, Martorell, Hospitalet i Natació Sabadell. Ara li queda la sortida del sempre difícil Pujolet a Manresa. Globalment a fora Ripollet ha perdut en 8 ocasions, ha guanyat en 4 i ha empatat en 2.
PAU MACHADO: ELLS TENEN MOLT BONA ELAVORACIO DE PILOTA
Ripollet ens va guanyar a la primera volta a casa seva. Ripollet te molt bona elaboració de joc pel que caldrà tenir el control de la pilota. Es clau guanyar per seguir amb opcions i seguir vius a l´ultima jornada a Mataró de cara optar al play off d´ascens. Esperem que el públic ens recolzi com sempre fa. |