La Diputació de Barcelona estrena canal a TikTok
És la primera diputació catalana que obre perfil en aquesta xarxa.
La Diputació de Barcelona estrena canal a TikTok.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
11/04/2022 12:04
La Diputació de Barcelona ha estrenat  el seu perfil a TikTok, la popular xarxa social de vídeos curts que s'ha convertit ja en l'app més descarregada al món, amb més de 1.000 milions d'usuaris. Tot i que el públic majoritari és gent jove i 1 de cada 5 usuaris té menys de 19 anys, en els darrers mesos TikTok s'ha popularitzat també entre els usuaris de més de 30 anys, que ja representen prop d'un 40% del total.

La institució es converteix així en la primera diputació catalana en obrir perfil en aquesta xarxa i la 3a de l'estat espanyol, on ja tenen presència les seves homòlogues de Màlaga i Granada, així com alguns ajuntaments. La Diputació de Barcelona vol posicionar-se com una administració innovadora i connectada amb l'actualitat, i apropar la seva activitat al públic de totes les edats.

A més de TikTok, la Diputació de Barcelona compta amb perfils corporatius a Twitter, Facebook, Instagram i Linkedin, on suma globalment més de 110.000 seguidors sense tenir en compte els dels perfils temàtics de la Xarxa de Parcs o la Xarxa de Biblioteques Municipals, entre moltes altres.

Arxivat a: TIKTOK   DIBA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Els alumnes de l'Escola Sant Ignasi i Manresa Turisme presenten una ruta turística matemàtica
La Biblioteca del Casino enriqueix la col·lecció local amb 15 treballs de recerca
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys
El Kids&Us Manresa dóna força al seu joc exterior amb l'arribada de Chibuzo Agbo
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]