El CE Manresa no van poder batre la porteria de l'Ascó en la visita que ha fet aquest dissabte a la Ribera d'Ebre i ha acabat empatant un partit que hauria pogut guanyar clarament, si més no per oportunitats. D'aquesta manera, els manresans trenquen una ratxa de cinc victòries consecutives.
Després de diverses jugades davant de la porteria local, al minut 24 el CE Manresa ha tingut la seva més clara ocasió fins al moment. El porter riberenc realitza una doble aturada a xut de Javi López i Nil Garrido que engalta el refús des de fora de l'àrea. Ja al segon període, al minut 52, Salva cedeix enrere a Noah, però el porter intercepta la passada quan el davanter es quedava sol davant de porta.
Ja al minut 75, el porter local erra en una sortida i Biel Rodríguez li pica per sobre, però un defensa treu la pilota sobre la línia de gol. Només 3 minuts més tard, Javi López remata, el porter la rebutja i la pilota va al pal. Després de 4 minuts de temps afegit, l'àrbitre xiula el final del partit. Amb aquest resultat, el CE Manresa ha deixat escapar la primera oportunitat d'assegurar-se la classificació per a la promoció d'ascens, tot i dependre d'altres resultats, però queden molts partits encara. |