El passat 12 de juny de 2021 l'atleta de l'Avinent Manresa Manel Deli, als seus quasi quaranta set anys, es va proclamar, davant la sorpresa general, campió d'Espanya Absolut en 100 quilòmetres en ruta, desprès d'imposar-se de forma merescuda i superant a tots els "a priori" favorits al titol, en la prova que es va disputar a Santander, aturant el cronòmetre en uns fantàstics 6h55'11", alhora que significava nou Rècord d'Espanya M45 de la distància, i contribuia de forma directa al titol estatal per equips que Avinent Manresa va asolir, gràcies tambe a l'actuació dels altres dos components de la formació manresana: Efren Llobet (8h00'14") i Robert Troy (9h55'05").
Doncs be, si ja de per si, el fet d'afrontar una prova de 100 quilòmetres en ruta ja te la seva dificultat afegida, el fet d'haver-ho fet amb èxit, tant a nivell individual com colectiu, ha influit de forma directa a que el proper 11 de juny , en el mateix indret -Santander- i en una nova edició de l'estatal absolut de la distància, s'hi presentaràn 7 atletes de l'Avinent Manresa, que estàn duent la preparació sota el planning dissenyat per el tècnic manresà Joan Lleonart. Aquest set atletes de l'Avinent Manresa son:
MANEL DELI ANDUJAR (1974) amb un registre de 6h55'11" en la distància dels 100 quilòmetres i que sortirà a defensar el titol 2021. ADRIÀ JIMENEZ MARTOS (1985). El més jove de tots, amb un registre en Marató de 2h38'56" fet a Castelló fa dues setmanes. EFREN LLOBET GARCIA (1974) amb un temps de 8h00'14" en la distància dels 100 quilòmetres i 14è en l'estatal 2021. MIGUEL ANGEL MARTINEZ HERNANDEZ (1978) amb un temps en Marató de 2h45'38" fet a la capital de La Plana fa quinze dies. ISMAEL L'AZIRI BOTIFOLL (1975) amb un registre de 2h52'28" en Marató fet a Castelló en l'edició 2022. DAVID PREÑANOSA PEÑARUBIA (1978) amb un temps de 1h59'41" en Marató fet a Castelló en la darrera edició. ROBERT TROY FERNANDEZ (1969). El més gran de tots amb 53 anys, i amb un registre de 9h55'05" en els 100 quilòmetres. A més, MANEL SANCHEZ GOMEZ pendrà part en l'estatal de 50 quilòmetres que es disputarà paralelament. Sanchez ostenta un registre de 2h53'10" en Marató fet a Sevilla el passat febrer. Sense cap dubte, Avinent Manresa serà el club que aportarà més atletes en aquest estatal absolut. |