L'Hospital de Berga torna a la Fase 3 del protocol d'accessibilitat
Els pacients ingressats no poden rebre visites excepte en casos excepcionals.
L'Hospital de Berga torna a la Fase 3 del protocol d'accessibilitat. Foto: HSB

BERGUEDÀ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/02/2022 13:28
L'Hospital de Berga ha actualitzat el protocol d'accessibilitat al centre, tornant a la Fase 3 després d'unes setmanes de mesures excepcionals com a conseqüència d'un brot intrahospitalari. L'alt nombre de casos de covid-19 a la comarca fa que els pacients hospitalitzats encara no puguin rebre visites, excepte si es tracta de situacions excepcionals com finals de vida o pacients fràgils, per exemple.

En aquests casos l'acompanyant ha de ser sempre la mateixa persona i ha de romandre en tot moment dins de l'habitació. A més, s'haurà de fer cribratges amb PCR periòdicament. A Urgències i Consultes Externes no es permeten acompanyants tret de casos excepcionals. Es recorda la importància de portar sempre mascareta quirúrgica o FFP2 i de seguir totes les mesures de seguretat: rentat de mans, ús de mascareta, distància i ventilació.

Arxivat a: HOSPITAL SANT BERNABÉ   BERGA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]