Desert el concurs per el monument als donants de sang
Es valora fer un encàrrec directe per instal·lar una obra a l’exterior de la Sala Polivalent al llarg d’aquest any.
Desert el concurs per el un monument als donants de sang. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/02/2022 11:09
El concurs d’idees convocat a principi de juny per la regidoria de Salut de Solsona per dedicar una obra artística als donants de sang del Solsonès s’ha declarat desert. S’havien d’escollir dues propostes finalistes per ser votades pels propis donants, però en total només s’hi van presentar tres treballs, que no han convençut el jurat.

Integrat per representants de l’Associació de Donants de Sang del Solsonès, una tècnica municipal i les arquitectes d’un estudi d’arquitectura solsoní, el jurat ha estat valorant fins al darrer moment si és millor fer un encàrrec directe a un artista local o tornar a convocar el concurs d’idees. El més probable és que al llarg d’aquest any s’opti per l’encàrrec.  

El monument dedicat als donants s’instal·larà a la plaça de l’U d’Octubre, a l’exterior de la Sala Polivalent, que és l’equipament que des del 2013 acull els acaptes a Solsona de sang i plasma. És una iniciativa de la regidoria de Salut de comú acord amb l’Associació de donants de Sang.  

Arxivat a: MUNUMENT   SOLSONA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]