Afectacions de trànsit per la celebració de l'acte inaugural de Manresa 2022
Aquest dissabte, de 19 a 21.30 h, els vehicles no podran circular per diversos carrers de l’entorn de la plaça Major.
Afectacions de trànsit per la celebració de l'acte inaugural de Manresa 2022. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
27/01/2022 14:59
L’Ajuntament de Manresa informa que el proper dissabte 29 de gener, amb motiu de l’acte Inaugural Manresa 2022 - Transforma, que se celebrarà a la plaça Major, les afectacions a la mobilitat seran les següents: Dissabte 29 de gener de les 19 h a les 21.30 h es prohibirà la circulació de vehicles per la plaça Major.

Es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Sobrerroca a l’alçada del control d’accés a l’Illa de vianants, de manera que els vehicles que circulin per carrer Sobrerroca es desviaran pel passatge Amics en direcció a la plaça del Carme i la plaça Europa. En aquest horari no es podrà circular pels carrers:

Sobrerroca (des de passatge dels Amics)
Plaça Major
Cap del Rec
Baixada Pòpul
Sant Miquel
Sant Ignasi Malalt

Amb les restriccions actuals, en cas d’arribar a l’aforament màxim previst per aquest acte es tancarà l’accés de vianants a la plaça Major. Es mantindrà l’accés de veïns.

Arxivat a: MANRESA 2022   TRANSIT 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia, mort a la mina de Cabanasses
Toc d'alerta per la gran afluència a les zones de bany i l'augment dels accidents
El Kids&Us Manresa suma talent ofensiu amb l'arribada de Timmy Allen
Desactivada l'Alerta per calor i Prealerta per la previsió de tempestes de dissabte
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]