Muttion estrena el cicle Artés és Música
El proper concert del cicle serà el divendres 11 de febrer amb Celeste Alías fent homenatge a Chavela Vargas.
Muttion estrena el cicle Artés és Música.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/01/2022 15:41
Muttion ha iniciat la programació del cicle de concerts Artés és Música que organitza cada any l'Ajuntament del municipi, juntament amb l'Escola Municipal de Música. El concert, que va tenir molt bona acollida de públic, va estar ple de creativitat musical i improvisacions molt enèrgiques, conduïdes extraordinàriament per part dels joves músics, interpretant temes propis i d'altres, influenciats pels artistes Buddy Shaw i Freddie Hubbard.

El proper concert del cicle serà el divendres 11 de febrer amb Celeste Alías fent homenatge a Chavela Vargas, també a la Sala Dos de Gener.

Arxivat a: ARTÉS ÉS MÚSICA   ARTÉS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]