ManresaJove i el Consell Municipal de les Persones grans feliciten les festes de Nadal
La iniciativa forma part de la trobada intergeneracional entre persones joves i grans del projecte “Bots pel canvi Manresa 2022”.
ManresaJove i el Consell Municipal de les Persones grans feliciten les festes de Nadal. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
22/12/2021 13:16
L’Ajuntament de Manresa, a través de ManresaJove i el Consell Municipal de les Persones Grans, ha editat un vídeo per felicitar les festes de Nadal a manresans i manresanes, una iniciativa conjunta nascuda en el marc del projecte Bots del Canvi de Manresa 2022.

El passat 27 de novembre es va celebrar una mostra del projecte “Bots pel Canvi” a la sala petita del Kursaal, on les persones joves que havien participat al llarg dels darrers mesos a les trobades a l’espai públic van poder exhibir alguns dels ritmes que fins aleshores havien après. A la mostra, s’hi van sumar alguns membres del Consell Municipal de Gent Gran que van poder col·laborar-hi, acompanyant-los en una part de l’exhibició.

El Projecte “Bots pel Canvi”, en el marc de Manresa 2022, busca enfortir la comunitat, millorar les seves condicions de vida i cohesió, així com reconèixer i promoure diferents formes de participació i democràcia cultural en el marc de les activitats programades des de Manresa 2022. També promoure el sentiment de pertinença i compromís amb la ciutat de Manresa, així com repensar els usos i la mobilitat de joves de diferents orígens a l’espai públic de la ciutat. També reconèixer el paper de la cultura comunitària en la construcció de governances i incorporar les arts com a eina transversal en les diferents polítiques públiques.

A través d’aquests espais intergeneracionals, a més de contribuir en l’assumpció d’alguns dels objectius del projecte, la regidoria d’Infància, Joventut i Persones Grans ha volgut mostrar a tota la ciutadania la riquesa d’aquestes trobades i les ha documentat digitalment per felicitar les festes de Nadal a tota la ciutadania a través d’unes postals, mupis i un vídeo que podreu visualitzar a través d’aquest enllaç.

Arxivat a: MANRESA JOVE   GENT GRAN   NADAL 2021-22 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira Mediterrània impulsa 19 projectes a l’Obrador 2026
L'Ajuntament de Manresa denomina set nous espais de la ciutat amb noms de dones científiques
La vinya i el sòl, pilars d'un cultiu més resilient
Segona jornada organitzada per les tres càtedres de la UVic-UCC
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]