Una creperia de Manresa no demana el Passaport Covid
Pensem que tothom té dret a entrar als restaurants, tenim en compte que tant uns com els altres contagien", argumenten.
Una creperia de Manresa no demana el Passaport Covid.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/12/2021 20:44
Una creperia de Manresa ha decidit no demanar el Passaport Covid als seus clients reivindicant els drets humans. “No discriminem a cap client segons sexe, gènere, raça, religió, edat, origen o estat de vacunació. Tot aquell que respecti la constitució nacional i els drets humans és benvingut”, posa el cartell que té a la porta la Crêperie Bretonne Annaíck Manresa i que han compartit en xarxes socials.

Al seu compte d’Instagram les opinions dels usuaris són molt diverses, des dels que es mostren a favor de la iniciativa fins a qui els acusa d’estigmatitzar els vacunats. Des de la creperia, però, expliquen que “respectem a tothom, tant als que es volen vacunar, com als que no i tampoc intervindrem en confrontacions entre els uns i els altres”. “Pensem que tothom té dret a entrar als restaurants, tenim en compte que tant uns com els altres contagien”, argumenten.

Arxivat a: PASSAPORT COVID   CREPERIA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]