Chima Moneke i Sylvain Francisco participaran aquest dissabte a la mostra de "Bots pel Canvi"
El projecte, basat en el Basket Beat, aterra a Manresa amb la voluntat d’aconseguir una transformació cultural, social i personal dels participants i de la ciutat, oferint als joves una intersecció entre l’art urbà, l’esport, la música i la comunitat. Els jugadors del BAXI Manresa acompanyaran els joves en la que serà la seva primera actuació, que es farà a la sala petita del Kursaal.
Chima Moneke i Sylvain Francisco participaran aquest dissabte a la mostra de "Bots pel Canvi". Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/11/2021 16:14
Els jugadors del Baxi Manresa Chima Moneke i Sylvain Francisco participaran aquest dissabte 27 de novembre a l’espectacle multidisciplinari “Bots pel canvi en procés”, protagonitzat per joves que els dimecres participen en aquesta ac tivitat artística i comunitària a espais públics de la ciutat, dins el projecte “Bots pel canvi Manresa 2022”. L’espectacle es farà a les 18h a la sala petita del Kursaal. L’entrada és gratuïta, però cal fer reserva prèvia a la web del teatre.

D’ençà que el projecte va arribar a la capital del Bages, més de 800 persones d’entitats, centres de secundària i serveis de la ciutat han format part dels tallers de Basket Beat, que tenen l’objectiu d’acompanyar les persones en el seu creixement personal a través de la creació i l’aprenentatge musical en grup i amb pilotes de bàsquet. Es tracta d’un projecte que vol esdevenir un punt de trobada entre joves de diferents procedències, amb diferents històries de vida, per tal que puguin generar vincles, noves maneres de relacionar-se i, en definitiva, transformar la seva mirada cap als altres joves i cap a la ciutat de Manresa.

El projecte Bots pel Canvi va sorgir durant el mes de maig. Des de llavors, cada dimecres un grup de joves es troba per diferents places per fer botar pilotes de bàsquet mitjançant dinàmiques de joc, mentre teixeixen comunitat. El grup és obert a tothom que s’hi vulgui sumar.

Fruit d’aquestes trobades a l’espai públic, el pròxim 27 de novembre, alguns d’aquests joves pujaran a l’escenari de la sala petita del Kursaal, on es durà a terme una mostra que combinarà la música, el debat, la participació i la reflexió. Els joves tindran l’oportunitat de compartir escenari amb Chima Moneke i Sylvain Francisco, jugadors del BAXI Manresa, que han accedit a involucrar-se en el projecte. També hi participarà l’entitat catalana Nadir, que treballa l’educació audiovisual amb infants i joves. La mostra esdevé el primer acte des que aquest dimecres es va presentar el programa de Manresa 2022, que inclou més de 40 accions. Concretament, el projecte Bots Pel Canvi, s’engloba dins de l’eix Joventut.

Arxivat a: BOTS PEL CANVI   MANRESA 2022 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]