125 anys de cinema a Manresa
Sota el títol de "Manresa i Acció!, Vivint en pantalla gran" a la Sala Gran del Centre Cultural del Casino, una exposició que mostra la història de la relació de la nostra ciutat amb el cinema, des de la primera projecció l'any 1896, fins a l'actualitat. L'exposició es podrà visitar fins al 9 de gener de 2022, de dimarts a diumenge de 17.30 a 20.30 h.

GALERIES DE FOTOS / Redacció/Fotos: Jordi Preñanosa  
21/11/2021 10:23



















Arxivat a: MANRESA I ACCIÓ VIVINT EN PANTALLA GRAN!   GALERIES DE FOTOS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El CE Manresa ja coneix els rivals del seu retorn a Segona
Comencen les obres per connectar l'Avinguda de l'Esport amb el sud de la ciutat i el Passeig del Riu
Sant Joan de Vilatorrada serà la 37a ‘Ciutat Gegantera’ de Catalunya
Obres de millora dels sanitaris de l’escola Monsenyor Gibert
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]