Grup Agbar torna a oferir el servei d'atenció presencial a Súria
El grup Agbar, concessionari del servei municipal d’aigües potables a Súria, torna a oferir el servei d’atenció presencial a la vila des d’aquesta setmana, després del parèntesi obert des de l’any passat a causa de la pandèmia. Agbar és la denominació actual de l’antiga Sorea.
Grup Agbar torna a oferir el servei d'atenció presencial a Súria.

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
02/11/2021 18:06
El servei d’atenció presencial del grup Agbar a Súria segueix ubicat a la planta baixa de l’edifici de l’Escola Municipal de Formació d’Adults, al costat de la Casa de la Vila, en el següent horari:

Dimecres no festius. De 16.00 a 18.00 h.
Dijous no festius. D’11.00 a 13.00 h.

Per utilitzar aquest servei d’atenció presencial, no és necessari demanar cita prèvia.

Altres canals de comunicació amb el grup Agbar són els següents:

Telèfon de comunicació d’incidències: 900.304.070
Telèfon d’atenció comercial: 93.495.35.40.
Telèfon de reclamacions: 900.405.070.

Arxivat a: GRUP AGBAR   SÚRIA   BAGES 




 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa 2022-23 es presenta en públic
L'Ajuntament de Manresa inicia l'enderroc dels dos darrers edificis de la plaça Bonavista
Recuperació del so de les campanes a Joncadella
La Torre Santa Caterina serà l'espai de "Microscopies"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]