La programació per a Gent Gran torna aquest dimarts i dimecres a la Sala Gran del Kursaal
L’espectacle, que compta amb el suport de l’Obra Social ‘la Caixa’, es podrà veure els dos dies a les 6 de la tarda.
La programació per a Gent Gran torna aquest dimarts i dimecres a la Sala Gran del Kursaal.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
25/10/2021 11:10
La Sala Gran del Kursaal acollirà aquesta setmana dos concerts de a l’Orquestra Maravella, que es podran veure entre demà dimarts i dimecres a les 6 de la tarda dins del Cicle Majors de 65 anys. L’espectacle, que compta amb el suport de l’Obra Social ‘la Caixa’, gairebé ja ha exhaurit les entrades amb l’aforament del 100%.

L’Orquestra Maravella pujarà dalt l’escenari del Kursaal en un concert-espectacle amb actuacions de música lírica, instrumental, populars catalans i solistes de l’orquestra. Amb 17 músics dalt de l’escenari, l’Orquestra Maravella desplegarà tot el seu art per fer-nos viure una gran festa. Una tarda en què podrem escoltar des de fragments de música clàssica fins a tributs de grups de la música més actual.

L’Orquestra Maravella va néixer el 1951 a Caldes de Malavella de la mà de Lluís Ferrer i Puigdemont. Els primers anys van actuar gairebé sempre a l’estranger, raó per la qual els anomenaven Orquestra Internacional. Han actuat a Espanya, Bèlgica, Alemanya, Itàlia, França, Àustria, Suïssa, Portugal... i fins i tot a l’antiga URSS.

Les entrades per veure l’Orquestra Maravella costen 15 euros (12€ amb el carnet del Galliner i menors de 25 anys, i 6€ per als majors de 65 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon i per internet (www.kursaal.cat). El proper espectacle del Cicle per a Majors de 65 serà l’espectacle ‘Emili Vendrell, la veu del poble’ que es podrà veure el dimecres, 1 de desembre. Durant l’espectacle s’aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l’ús de mascareta durant tota la funció, gel hidroalcohòlic i sortida esglaonada de la sala. L’aforament ja és del 100%.

Arxivat a: KURSAAL   GENT GRAN 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional
Un sistema bagenc ha evitat que 5.000 tones de residus arribin a rius i mars
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]