La Setmana Jove torna ampliada a dues setmanes de propostes
La Setmana Jove de Sant Fruitós de Bages torna aquest mes d’octubre amb activitats esportives, culinàries, socials, culturals i de noves tecnologies.
La Setmana Jove torna ampliada a dues setmanes de propostes.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/10/2021 14:53
La primera de les activitats programades és el torneig de 12 hores de futbol sala que es disputarà el dimarts 12 d’octubre. De les 9 del matí i fins a les 9 del vespre, el pavelló municipal acollirà aquesta tradicional jornada esportiva on hi poden prendre part equips d’entre 5 i 10 jugadors i jugadores. Els i les joves que vulguin prendre-hi part han d’inscriure’s abans del 6 d’octubre. El preu per participar-hi és de 15€ per equip i s’establiran 2 categories per les edats: júnior de 12 a 16 anys i sènior de 17 a 22 anys. El dimecres 13 d’octubre, a partir de les 4 de la tarda al Nexe Espai Jove, arriba la segona proposta esportiva amb una tarda de ping-pong, a càrrec del club CEFAR.

Pel dijous 14 d’octubre arriba la proposta culinària de la setmana jove amb un taller de sushi. Aquesta activitat es realitzarà al Nexe Espai Jove a partir de les 5 de la tarda. De la mà de Teo Valls, el dimarts 19, les persones interessades podran assistir a un taller de  masculinitats alternatives a partir de les 6 de la tarda. La participació en aquest espai és no mixta, només per a homes. El mateix dijous arriba  el torneig de Just Dance amb l’associació jove Social Lovers a partir de les 5 de la tarda al Nexe Espai Jove.

Una de les propostes musicals arribarà el dimecres 20 d’octubre amb la tarda de Karaoke, a partir de les 4 de la tarda al Nexe Espai Jove. El colofó de la setmana el posarà la Nit de Microconcerts del divendres 22 al vespre. Aquesta sessió començarà a les 10 del vespre a l’edifici del Nexe Espai de Cultura i actuaran Artium Trio, Itzipa Band i Green Dog.

Totes les activitats de la setmana jove són gratuïtes, excepte el torneig de futbol sala, i cal inscriure’s prèviament, ja que l’aforament és limitat. Per a realitzar les inscripcions es pot fer per telèfon al 93 878 89 83, per whatsapp al 609 00 21 54 o a través de l’instagram @nexejove. Les diferents propostes de la Setmana Jove 2021 estan subjectes a les directrius sanitàries.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]