Sant Vicenç de Castellet participa del projecte de ciència ciutadana
Un grup de quinze persones voluntàries del municipi participaran d’una iniciativa que estudia la qualitat de l’aigua del Llobregat i recollirà dades.
Sant Vicenç de Castellet participa del projecte de ciència ciutadana.

ST. VICENÇ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
03/10/2021 15:33
Sant Vicenç de Castellet és un dels quinze municipis de Catalunya que participen del projecte de ciència ciutadana Llegim el riu que s’estrena aquest mes d’octubre. La iniciativa compta amb un grup d’una quinzena de persones voluntàries que participaran d’un projecte que se centra en el coneixement de la qualitat de l’aigua del Llobregat i dels seus afluents a la seva àrea d’influència i cerca generar noves dades, potencia la recerca i la protecció del riu i la interpretació de la informació.

Biblioteca i Medi Ambient

El projecte, impulsat per la Diputació de Barcelona, a través de la Gerència de serveis de biblioteques i la Gerència dels serveis de Medi Ambient, i amb el suport de la Universitat de Barcelona, a través de la direcció científica del Grup de Recerca (FEHMlab) del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals, s’executarà a Sant Vicenç de Castellet amb el lideratge compartit entre la regidoria de Medi Ambient i la Biblioteca Municipal. 

Arxivat a: SANT VICENÇ   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Premi Rosa Argelaguet, finalista a la dotzena edició dels Premis DonaTIC 2026
Manresa reunirà experts europeus per impulsar les comunitats energètiques als polígons industrials
Recursos per iniciar i mantenir la lactància
Sant Fruitós participa en el projecte europeu d’intercanvi juvenil "Llengües Vives"
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]