El teatre Kursaal acull l’espectacle ‘Suspensión’
Obrirà la tercera edició del Festivalet de Circ de Manresa.
El teatre Kursaal acull l’espectacle ‘Suspensión’.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
02/09/2021 17:54
L’espectacle de circ ‘Suspensión' de la Cia Nueveuno es podrà veure aquest divendres a les 20 h a la Sala Gran del Kursaal, com a acte inaugural de la tercera edició del Festivalet de Circ de Manresa, que tindrà els actes centrals aquest dissabte a l’Anònima.

‘Suspensión’ és un espectacle de circ contemporani en el qual el públic es podrà reconèixer i emocionar. És la nostra pilota llançada a l’aire que assoleix l’instant de suspensió; el moment en què tot pot passar, el moment en què podem cedir a la gravetat, o prendre decisions diferents, el moment en què una pilota es queda flotant i, juntament a això, tots contenim l’alè a l’escenari. El muntatge està creat i interpretat per Carlos Marcos, Fernando Santa-Olalla, Jorge Silvestre, Josu Monton i Miguel Frutos.

Les entrades, que tenen un preu 12€ (10€ per als majors de 65 anys i 6€ per als menors de 25 anys i amb Carnet Galliner), es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.


 

Arxivat a: SUSPENSION   KURSAAL   CULTURA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El teatre Kursaal de Manresa supera els 58.000 espectadors aquest primer semestre del 2026
AMPANS inaugura una residència i centre de dia a Terrassa, amb 80 places
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
El Casinet del Poble Vell acollirà un cicle d'activitats sobre la lactància
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]