Dos detinguts que increpaven la gent asseguda a les terrasses de la Plaça Major
Agents de la Policia Local de Manresa van detenir divendres a la nit dos homes, de 28 i 24 anys, veïns de Roses i de Manresa respectivament, tots dos amb nombrosos antecedents policials i penals, a qui se'ls imputa un delicte d'atemptat a agents de l'autoritat.
Ajuntament de Manresa

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/08/2021 10:32
Els fets van ocórrer a quarts d'onze, quan els dos homes van  començar a increpar els usuaris de les terrasses de la plaça, fins el punt que es va iniciar una baralla.  L'agent de servei a l'ajuntament va intentar separar les parts però els dos homes que havien iniciat la baralla mantenien la seva agressivitat, donant puntades de de peu a taules i cadires i agredint l'agent que provava de calmar-los, motiu pel que aquest va detenir un dels agressor i persones presents a la plaça van contenir l'altre  mentre arribaven més patrulles que, finalment també el van  detenir.

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]