FORUM inicia el procés per renovar la gerència
La societat municipal FORUM ha publicat les bases del procés de selecció d’una persona per ocupar el càrrec de gerent/a, amb l’objectiu de reforçar l’estructura de la societat i fer front als reptes que tindrà els propers anys, tenint en compte que les polítiques d’habitatge són una prioritat del govern municipal. Es preveu que l’actual gerent continuï a l’empresa amb el càrrec de director tècnic. Les persones interessades poden presentar la sol·licitud fins al 30 de setembre.
La seu de FORUM, al carrer de Santa Llúcia de Manresa.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/08/2021 11:02
L’empresa municipal Foment de la Rehabilitació Urbana de Manresa SA (FORUM SA) ha obert el procés de selecció per a la designació d’una persona que n’ocuparà la gerència. L’objectiu prioritari és incorporar un professional per afrontar un reforçament de l’empresa i comandar els reptes dels propers anys, amb les polítiques d’habitatge com a prioritat del govern municipal. FORUM és una societat anònima de capital íntegrament muincipal, que té per objetiu dur a terme la gestió urbanística de sòl, la programació, execució, recuperació i gestió d’habitatge, la regeneració del patrimoni històric i també la gestió d’aparcaments, edificis i equipaments públics.

Es preveu que l’actual gerent, Francesc Carné Babià, continuï a la societat com a director tècnic, càrrec que ja va ocupar abans de ser designat gerent, l’any 2008. Es dona la circumstància que des de fa gairebé tres anys el càrrec de director tècnic esta vacant, de manera que amb la contractació d’una persona que ocupi la gerència quedarà de nou configurada la direcció de la societat.

L’acord de renovació de la gerència va ser pres per unanimitat del Consell d’Administració de FORUM, el 23 de juliol passat. En la mateixa reunió es va agrair la tasca de l’actual gerent al llarg de gairebé 13 anys al capdavant de l’empresa. El Consell és presidit pel regidor d’Urbanisme i Mobilitat i en formen part representants de tots els grups municipals de l’Ajuntament de Manresa, de la UBIC i de la Federació d’Associacions de Veïns de Manresa.

El document íntegre de les bases i criteris per a la provisió de la plaça es poden consultar a la pàgina web de FORUM. Les sol·licituds es poden presentar, presencialment o per correu certificat, fins al 30 de setembre. Hi poden accedir persones amb titulació acadèmica universitària de llicenciatura o grau, preferentment dels àmbits següents: Administració i Direcció d’Empreses, Dret, Arquitectura o diverses enginyeries. Per poder concórrer-hi s’exigeix una experiència mínima de tres anys en llocs de treball de gerència, direcció o direcció tècnica d’empreses públiques o privades amb una pressupost mínim anual de 3 milions d’euros i una plantilla no inferior a 20 treballadors.

La persona que exerceix la gerència de FORUM és la màxima responsable de la direcció  i gestió de tots els programes de polítiques i serveis de la societat, d’acord amb les decisions del Consell d’Administració.

Consulteu aquí el document de bases del procés de selecció

Arxivat a:



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):




Un passeig per la Pirelli dins la Setmana del Turisme Industrial
L'alcalde de Berga fa la seva primera visita oficial a l'Ajuntament de Manresa
Sant Joan de Vilatorrada acull amb èxit les “I Jornades d’Ocupació”
Es constitueix el Consell d’infants de Sant Fruitós
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]