Sis ors i una plata del CN Minorisa
Montserrat Gomariz va establir rècord estatal (W50) en els 400 estils.
aume Cotx, Montserrat Gomariz i David Granados. Foto: CNM

NATACIÓ / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/07/2021 13:14
Els tres nedadors del CN Minorisa, Jaume Cots, David Granados i Montserrat Gomariz, van participar divendres en la XXXI edició del Campionat Estatal d’estiu per a nedadors màsters i van aconseguir set medalles.

La seva participació va ser molt reeixida, i tost tres van pujar al podi en cada una de les proves en que van participar. Montserrat Gomariz va obtenir tres ors, en els 50 papallona, i en els 200 i 400 estils, aquesta darrera prova amb record estatal de la seva categoria. El mateix botí va obtenir Jaume Cots, campió en els 50 i 200 lliures i en els 100 esquena. Finalment, David Granados va ser segon en els 50 papallona.

Arxivat a: CN MINORISA   NATACIÓ   ESPORTS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]