Els Casals d’Estiu continuen amb l’embranzida del primer dia, complementant les activitats artístiques amb les esportives, trampejant la pluja i la calor i això segur, passant-ho d’allò més bé! Els nens i nenes dels Casals d’Estiu han seguit amb els seus entrenaments per convertir-se en ninges, s’han fet els seus quimonos, han creat els seus shirukens i els han posat a prova amb una gimcana de punteria. Prèviament, però ja havien practicat amb el joc tradicional de les bitlles catalanes! Quin fart de crear, córrer i riure que s’han fet!
Els que tampoc han parat quiets han sigut els joves d’Òrbita Jove (Manresa) i Pack Jove (Vacarisses) que han après tècniques de pintura sobre mural per un grafiti que acabaran les pròximes setmanes. A més, els de Manresa s’han remullat i disfrutat de valent a Illa Fantasia i a Vacarisses han acabat la setmana amb una excursió a Sant Salvador de les Espases i un bivac!
Enguany s'han apuntat uns 400 infants que es reparteixen entres els casals de l'escola La Sèquia, Pare Algué i Renaixença de Manresa; El Bitxac de Santpedor, Castellbell i el Vilar i el de Monistrol de Montserrat. Uns 320 joves faran activitats programades i segons les seves motivacions amb Òrbita Jove, organitzat amb el suport de l’Ajuntament de Manresa; i Pack Jove, organitzat amb el suport de l’Ajuntament de Vacarisses. |