El primer afterwork postpandèmia de TICBages reuneix a la UPC una quarantena de participants
La trobada permet reforçar els vincles entre empreses, professionals i centres formatius del sector tecnològic.
El primer afterwork postpandèmia de TICBages reuneix a la UPC una quarantena de participants.

ACTUALITAT /   
11/07/2021 16:13
l primer afterwork postpandèmia del sector TIC del Bages ha reunit a la UPC, una quarantena de participants. En aquesta trobada hi han participat representats d’empreses, centres formatius i professionals vinculats al sector de les noves tecnologies del Bages. L’objectiu d’aquesta iniciativa és reforçar els vincles entre els professionals del sector tecnològic del territori i també crear sinergies i nous projectes col·lectius.

Entre els presents en aquesta sessió de treball amb caire informal ha destacat la presència de la regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement de l’Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz; la presidenta de la Cambra de Comerç de Manresa, Sílvia Gratacós; el president de PIMEC Catalunya Central, Esteve Pintó; i el president de PIMEC Joves Catalunya Central, Carles Pons; a més de la presidenta de TICBages Gemma Rojas.

Arxivat a: TICBAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]