Relleu a la presidència del Consell Comarcal del Bages
Els grups comarcals d'ERC i JuntsxCat fan públic el relleu a la presidència del Consell Comarcal del Bages que proposaran que sigui ratificat en un ple que es celebrarà el 5 de juliol.
Eloi Hernàndez i Mosella, serà el candidat a rellevar l'actual Presidenta de l'ens, Estefania Torrente. Foto: Arxiu

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
23/06/2021 12:30
El Vicepresident i alcalde de Fonollosa, Eloi Hernàndez i Mosella, serà el candidat a rellevar l'actual Presidenta de l'ens, Estefania Torrente i Guerrero, que deixa l'acte per motius professionals. Ambdós han compartit les tasques de l'àrea de Presidència i Vicepresidència la primera meitat de legislatura.

Estefania Torrente ha estat membre del Consell comarcal els darrers 6 anys, essent Consellera de l'Àrea Econòmica la passada legislatura, i assumint la responsabilitat de Presidència els darrers dos. Els grups comarcals volem agrair-li el treball, esforç, lideratge i implicació, i desitjar-li molta sort i encerts.

Els grups comarcals d'ERC i JuntsxCat seguirem treballant des d'un Govern comarcal fort i cohesionat per tal de donar resposta a tots els reptes socioeconòmics, comunitaris i interns, posant la qualitat de vida de les persones al centre de les nostres polítiques i incidint en el desenvolupament del Bages com a territori d'oportunitats pel nostre país i la seva gent.

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]