Calendari de l'hort urbà al juny
Juny és un dels mesos de major activitat en el nostre hort, terrassa i jardí, ja que a mesura que es van recol·lectant els fruits cal anar preparant el terreny per a les noves plantacions.
Calendari de l'hort urbà al juny.

MEDI AMBIENT / Floresyplantas.net / AMIC   
26/06/2021 22:22
Els tractaments fitosanitaris s'efectuen en aquesta època amb regularitat i alternant els productes per a poder així combatre eficaçment els principals enemics. També els regs són més freqüents, i aquests han d'efectuar-se al capvespre, ja que l'evaporació és menor i així les plantes utilitzen millor l'aigua.

A l'hort, és hora de collir els últims espàrrecs, porros, espinacs, bledes, i cebes de primavera. És moment per a començar amb els tomàquets, pebrots, carabassó... més propis d'aquesta època calorosa de l'any.
També cal augmentar el reg, si bé, removent la terra en superfície, podem estalviar bastant aigua.

Controlarem les males herbes per a evitar que competeixin amb les nostres hortícoles per la humitat i els nutrients. També controlarem les plagues i malalties mitjançant tractaments preventius. I també és hora de sembrar mongetes, pastanagues, endívies, cogombres i altres hortícoles d'estiu.

Arxivat a: HORT URBÀ 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]