La campanya per posar el nom de Manel Estiarte Duocastella a les piscines municipals de Manresa es va gestar des del Club Natació Minorisa com un acte de reconeixement “al millor jugador de waterpolo de tots els temps, símbol universal del seu esport, del seu club originari, el Club Natació Manresa, i de la seva ciutat”. Després de rebre centenars d'adhesions de clubs, federacions i entitats d'arreu, el ple de l'Ajuntament de Manresa va aprovar el canvi de nom per unanimitat el 17 de desembre del 2020. La pandèmia va fer ajornar uns mesos la inauguració d'aquest nou nom per a les piscines. |