El Museu organitza un taller familiar
Aquest dissabte 12 de juny, a les 11 del matí, el Museu de la Vinya i el Vi acull un taller per a famílies amb infants per tal de conèixer la tècnica constructiva de la pedra seca, molt arrelada a la comarca Bages.
El Museu organitza un taller familiar.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/06/2021 16:19
Les barraques de pedra seca es construeixin apilant pedres unes sobre les altres i arranjant sense cap mena d'argamassa d'unió, tan sols amb l'ajuda de petites falques de la mateixa pedra. Els participants en l'activitat podran construir una maqueta d'una barraca amb un material que permet fer construccions sense necessitat d'utilitzar cap altre material d'unió, la fècula de patata.

Les persones interessades a participar-hi han d'inscriure's prèviament al correu electrònic sfb.museu@santfruitos.cat. Les places són limitades. Aquest taller es realitza emmarcat en l'exposició "Tota pedra fa paret, la pedra seca a Catalunya" que es pot veure al Museu i a la Biblioteca Municipal fins al pròxim 4 de juliol.

Arxivat a: MUSEU DE LA VINYA I EL VI   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]