Entra en funcionament el mòdul específic per l'assistència mèdica
Aquest dimarts ha entrat en funcionament el mòdul Covid-19 de Sant fruitós de Bages, ubicat darrere del CAP de pediatria, en un terreny cedit per l’Ajuntament.
Entra en funcionament el mòdul específic per l'assistència mèdica. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/05/2021 12:13
En aquest nou equipament passen a realitzar-se totes les proves i tractaments relacionats amb el coronavirus i altres malalties respiratòries. Amb aquesta nova instal·lació es millora la qualitat i la seguretat de l'assistència mèdica habilitant 2 espais diferenciats al municipi. D'aquesta manera es garanteixen dobles circuits i es dóna una major seguretat als professionals i a la ciutadania. Aquesta nova instal·lació té 45 m2 de superfície dividits en 3 espais diferenciats. El mateix personal del CAP és qui atén en aquest espai.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]