Oberta la convocatòria d’ajuts de Solsona
El termini per sol·licitar aquesta subvenció a l’Ajuntament es tanca el 6 de juny.
Oberta la convocatòria d’ajuts de Solsona.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/05/2021 15:35
Aquesta setmana s’ha obert la convocatòria d’ajuts de l’Ajuntament de Solsona per a hotels, hostals, escoles de música i dansa i gimnasos amb motiu de la situació generada per la COVID-19. Se subvencionarà el 90 per cent de la despesa habitual que s’ha hagut de continuar assumint malgrat el tancament de l’activitat i les restriccions, fins a un màxim de 750 euros per establiment.  

Són subvencionables els subministraments de llum, aigua i gas, els lloguers, les quotes de crèdits per a millores als establiments o per l’adquisició de locals, les millores de les instal·lacions o la maquinària, així com les assegurances vinculades a l’activitat.

Es tracta d’uns ajuts proposats per la regidoria de Desenvolupament Local i aprovats pel Ple el març passat per als sectors econòmics més afectats per la pandèmia i que no s’han pogut acollir a la campanya de subvenció mitjançant vals de compra. Es poden sol·licitar fins al 6 de juny preferentment a través de la seu electrònica de l’Ajuntament (https://solsona.eadministracio.cat/dossier.2). Les bases es poden consultar aquí.  

Arxivat a: AJUTS  SOLSONA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
El debat sobre el consum responsable marca l’inici de les Jornades Lacetània
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]