El Nexe Espai Jove inaugura el mural
El dissabte 15 de maig a 2/4 de 8 del vespre, a l'exterior de Nexe Espai Jove, s'inaugurarà el mural "Carrers lliures de por", que es pot veure a la porta d'entrada de l'equipament juvenil.
El Nexe Espai Jove inaugura el mural. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/05/2021 11:55
El contingut d'aquest mural de grans dimensions va ser ideat a través de les propostes de les dones del municipi que van prendre part en les sessions participatives que es van organitzar en el marc del Març Lila. L'artista local Clara Oliveres, amb el col·lectiu feminista Mai sense Veu, van plasmar les idees a la paret.

Prèviament a la inauguració, a les 7 de la tarda, es projectarà el documental "Las que faltaban", enregistrat de forma amateur durant a gira de la Mafalda "La última vez que te escucho", recollint el testimoni d'algunes artistes i treballadores del sector musical. La peça audiovisual és un relat col·lectiu sobre què és ser dona en l'àmbit musical. Les entrevistades parlen de rols, discriminacions, referents, sororitat, feminisme i lluita. Les persones interessades a participar-hi han d'inscriure's prèviament a través de l'Instagram del @nexejove.

Arxivat a: MURAL  SANT FRUITOS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]