Sant Fruitós de Bages reactiva la comissió de polítiques d'habitatge
El passat 8 d'abril, la comissió per l'estudi i elaboració de polítiques d'habitatge al municipi es va reunir per tal de treballar en les directrius pel mandat 2019-2023.
Sant Fruitós de Bages reactiva la comissió de polítiques d'habitatge.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
20/04/2021 15:27
La voluntat del govern municipal és que Sant Fruitós de Bages compti amb una àmplia oferta d'habitatges socials, molts dels quals estan, avui dia, en mans de grans tenidors.

Per tal de poder identificar aquests habitatges buits, l'alcaldessa del municipi, Àdria Mazcuñán, i la regidora d'Atenció a les Persones, Cristina Murcia han sol·licitat formalment, a l'Agència Catalana d'Habitatge, un llistat dels habitatges buits que hi ha al municipi per tal de poder iniciar les gestions oportunes i posar-los a disposició dels veïns i veïnes. Aquesta comissió tècnic-política va ser creada l'any 2014 per al desenvolupament de la política municipal d'habitatge i per garantir el dret a l'habitatge al municipi i no es reunia des de l’any 2016.

Arxivat a: HABITATGE  SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]