Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de la Unitat d'Investigació de la comissaria de Manresa van detenir el passat 13 d'abril, un home de 24 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Manresa, com a presumpte autor de quatre delictes de robatori amb violència i intimidació.
El primer robatori es va produir el passat 18 de novembre, pels volts de les tres de la tarda, en una gasolinera de Manresa. Un home va entrar a l'establiment, es va apropar a la treballadora i li va demanar els diners de la caixa. La va intimidar amb una arma de foc i va sostreure uns 350 euros.
El passat 18 de març es va produir un segon robatori a la mateixa gasolinera i amb el mateix modus operandi. Un home va entrar, va amenaçar amb una arma de foc a la treballadora i va sostreure 550 euros de la caixa enregistradora.
Finalment, el 26 de març i el 2 d'abril es van produir dos robatoris més amb arma de foc, però aquesta vegada van ser a dos supermercats de Manresa. L'autor va intimidar els treballadors amb una arma de foc i va sostreure entre els dos llocs uns 600 euros.
Arran d'aquests fets els mossos van iniciar una investigació i van concloure que en tots els casos l'autor era el mateix. Després de diverses gestions, el passat 13 d'abril van identificar i detenir a Manresa el presumpte autor dels quatre robatoris. El detingut va passar ahir a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia Manresa i en va decretar el seu ingrés a presó. |