Tornen a enfilar-se els contagis al Solsonès
Hi ha confinats un curs de P3 de l’Escola Arrels i mig cicle formatiu de l’Institut.
Tornen a enfilar-se els contagis al Solsonès.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
13/04/2021 16:15
En el context de quarta onada de la pandèmia a Catalunya, el nombre de casos de coronavirus detectats al Centre Sanitari del Solsonès es torna enfilar amb 15 nous positius en una setmana, fet que representa un increment del 66%. Aquest repunt també s’ha evidenciat en l’àmbit escolar, amb el confinament d’un curs de P3 de l’Escola Arrels i la meitat d’un cicle del curs d’infermeria de l’Institut Francesc Ribalta.

Els últims positius s’han diagnosticat a partir de 95 proves PCR i 28 TAR. L’índex del risc de rebrot torna a ser alt tant a la comarca, amb 162,68 punts, com a Solsona, amb 104,46. L’empitjorament dels indicadors també es reflecteix en la taxa de reproducció de l’epidèmia, d’1,45 al Solsonès i 1,36 a la capital.  

El Centre Sanitari i l’Ajuntament de Solsona reiteren la crida a la precaució en dues setmanes que es consideren crucials al país, tenint en compte la tendència a l’alça dels indicadors i el fet que encara s’hagi de reflectir l’impacte de tots els contagis propiciats pel relaxament de la Setmana Santa. 

Arxivat a: SOLSONA   COVID-19 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]