El Museu de la Vinya i el Vi programa el joc de pistes
El Museu Municipal de la Vinya i el Vi ha programat pel dissabte 10 d'abril, a partir de les 11 del matí, el joc de pistes per a famílies amb infants "Una vinya de llegenda".
El Museu de la Vinya i el Vi programa el joc de pistes.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
04/04/2021 13:04
Durant l'activitat els participants descobriran, a través de representacions artístiques mil·lenàries, els orígens de la vinya. L'origen de la vinya el trobem a l'Àsia Menor i al Pròxim Orient, però la veritable expansió vinícola la varen realitzar els egipcis gràcies a les seves rutes comercials.

Els visitants hauran d'ajudar al personatge de la Martina a recuperar l'essència de les primeres vinyes i conèixer una mica més a fons el cultiu del cep i les principals eines de la verema. Aquesta proposta lúdica va dirigida a famílies amb infants de 5 a 12 anys i es realitzarà en grups bombolla. L'activitat és gratuïta i cal inscriure's prèviament a través del correu electrònic sfb.museu@santfruitos.cat.

Arxivat a: MUSEU DE LA VINYA I EL VI   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Kids&Us lluita contra un Madrid insuperable
L'Ajuntament de Manresa vol incrementar el cos de la Guàrdia Urbana fins als 120 agents
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón
La Ruta del Vi DO Pla de Bages, finalista dels Premis Tourism4Nature
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]