El sentit de circulació del carrer Industrial canvia
Aquesta modificació ja era prevista en el projecte d’urbanització, que en aquest carrer també ha comportat la renovació de les xarxes de serveis, entre d’altres actuacions.
El sentit de circulació del carrer Industrial canviarà.

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
30/03/2021 13:28
El pla de millora de polígons s’ha desenvolupat en els darrers mesos al polígon industrial La Pobla Nord i a les zones industrials Abadal i Joncarets per iniciativa de les àrees municipals d’Urbanisme i de Promoció Econòmica. Actualment, les actuacions previstes ja es troben en la recta final.

Una d’aquestes actuacions consisteix en la instal·lació d’un total de cinc càmeres de seguretat en aquestes tres àrees empresarials. D’aquesta manera es dóna resposta a les peticions de reforçament de la seguretat que havia estat formulada pels empresaris dels polígons suriencs.

Nova senyalització al polígon La Pobla Nord

En aquests darrers dies de març també s’està procedint a la col·locació d’una cinquantena de plaques de senyalització de naus i a l’habilitació d’una zona verda al costat del nou pàrquing del polígon La Pobla Nord, ubicat a la part superior d’aquesta àrea empresarial. D’altra banda, a l’entrada del polígon La Pobla Nord ha estat instal·lada una nova cartellera informativa de les empreses existents. Totes aquestes intervencions també formen part del pla de millora de polígons.

Arxivat a: CIRCULACIÓ  SÚRIA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa acaba el seu camí a l'Eurocup caient davant el Turk Telekom
Validen una eina que millora la resposta de l’atenció primària davant d’un infart
L'Arxiu Municipal rep la donació del fons de la família Benabarre
Sant Fruitós de Bages comptarà amb noves instal·lacions solars fotovoltaiques
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]