L’OCIC va atendre més de 2.300 consultes en l’any de pandèmia
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum va resoldre favorablement el 60% de les 984 reclamacions tramitades durant el 2020.
L’OCIC va atendre més de 2.300 consultes en l’any de pandèmia.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/03/2021 13:39
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consum va resoldre favorablement el 60% de les reclamacions tramitades durant l’any passat. De gener a desembre de 2020, l’OCIC va gestionar un total de 984 reclamacions, de les quals 590 (un 60%) van ser favorables als interessos de les persones consumidores. La majoria de les reclamacions van fer referència a serveis de telefonia, internet i de subministraments bàsics a la llar. La situació de pandèmia també va fer augmentar les consultes referents a cancel·lacions de vols, reserves hoteleres, espectacles o cursos. En paral·lel, es van tramitat 26 queixes i un total de 20 denúncies. Durant tot el 2020 es van atendre més de 2.300 consultes.

Atenció amb cita prèvia

L’OCIC continua funcionant amb cita prèvia a través del correu electrònic ocic@ccbages.cat o bé el telèfon 93 693 03 53. El conseller de Suport als Municipis i Consum del Consell Comarcal del Bages, Sergi Grau, apunta que “l’oficina ofereix serveis d’informació, assessorament i gestió de tràmits, mediació, vistes arbitrals de consum, tramitació de denúncies i accions d’educació a les persones consumidores”.

 

Arxivat a: OCIC  CONSELL COMARCAL DEL BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'ExpoBages del retrobament tanca la seva 40a edició
Món Sant Benet torna a respirar amb èxit la Festa Alícia’t
Iniciatives solidàries per al programa d’Althaia
Les piscines de Sant Fruitós obriran temporada sense límit d'abonaments
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]