El Manresa FS s´ha classificat per la lliga de la fase al títol
El Manresa s´ha classificat per la lliga de la fase al títol, play off d'ascens i copa del rei després de vencer al Lleida.
El Manresa FS s´ha classificat per la lliga de la fase al títol.

FUTBOL / Redaccio/ Sergi Vazquez  
15/03/2021 08:04
Els manresans necessitaven guanyar per no haber de pensar en clasificarse en el partit de diumenge davant Segorbe, equip que habia perdut a Santa Coloma moments abans. El partit no ha estat fàcil pels manresans davant un LLeida molt ben dirigit per Gordillo en el transcurs del partit.Es mes, s´han avançat al marcador ja al minut 3. Els de Manzanares no estaven jugant malament i feien una bona defensa amb la possessió de pilota i control del partit. Els dos equips està molt igualats sobre el parquet pero ha estat l´equip local qui ha donat la volta al marcador amb resposta lleidatana a poc per acabar el primer temps deixant un empat a dos al marcador al descans.

Al segón temps ha continuat la mateixa tonica i amb una millora de joc dels del Pujolet i amb una defensa molt ordenada, han donat la volta al partit en els deu primers minuts de la represa amb gols de Asis i Eric. El Lleida tenia ocasions ben aturades pel porter Aleix  pero el Manresa disposava de mes profunditat tot i que a vegades li faltava tenir mes possessió de pilota. A cinc minuts pel final, el Lleida ha decidit jugar de porter jugador i Nil en dues ocasions, ha tancat la tarda golejadora del Manresa.

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]