Cardona, pionera en una microsèrie a YouTube
L’Ajuntament de Cardona inicia una campanya d’atracció de nous habitants a través d’una minisèrie amb casos testimonials.
Cardona, pionera en una microsèrie a YouTube.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
28/02/2021 08:41
L’Ajuntament de Cardona, amb la col·laboració de l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona, ha iniciat una campanya d’atracció de nous habitants al municipi a través d’una microsèrie on es mostren alguns casos de persones que han decidit venir a viure a Cardona i emprendre un nou camí, apostant per una major qualitat de vida, combinant l’opció de viure en un indret més tranquil, com és el cas de Cardona, i treballar amb millors condicions de vida.

L’Alcalde de Cardona, Ferran Estruch, ha remarcat durant la presentació de la campanya, celebrada al saló de sessions de l’Ajuntament, que “Cardona ofereix oportunitats, eines i recursos perquè persones de totes les edats puguin trobar un lloc per desenvolupar el seu projecte de vida”. Estruch ha emfatitzat que amb la campanya es pretén iniciar una nova etapa de consolidació i atracció de nova població i d’acompanyament a les persones que es vulguin establir a Cardona.

En aquest sentit, projectes com el “nou espai coworking, que ja és una realitat, els nous habitatges a la Colònia Arquers o la posada al mercat de més de 40 habitatges buits a través de l’Oficina Local d’habitatge contribueixen a incrementar aquestes oportunitats”.

Cardona compta també amb el projecte del nou polígon industrial i projectes ambiciosos per augmentar el parc d’habitatge públic i privat que de ben segur han de contribuir, segons ha assegurat l’Alcalde, a fer “més atractiu el nostre poble i oferir el màxim d’oportunitats”.

Microsèrie de casos reals

A través de casos testimonials de nous residents a la zona s’ha elaborat un total de sis vídeos que es penjaran, cada dimecres, al canal YouTube de l’Ajuntament de Cardona (https://www.youtube.com/channel/UCYCNINcEUY6veDluzbTOQJA/featured).

Coincidint amb l’estrena de la campanya, se’n presenta el primer, que es pot veure al següent enllaç. Els cardonins Oriol Casanovas, Clara Simón, Xavi Jané, Anna Merino, Jennifer Palma o Matias Arrieta són les veus protagonistes d’aquesta microsèrie que porta el nom “Una nova vida”, tots ells de temàtica diferent. L’objectiu és aconseguir que Cardona sigui a la ment de les persones que es plantegen millorar la seva vida, així com atraure talent al territori i generar interès a les empreses per plantejar-se el municipi com a oportunitat de desenvolupament.

Al web municipal hi ha un nou apartat (http://www.cardona.cat/informacio-municipal/una-nova-vida) destinat a la campanya, on es pot consultar tota la informació al respecte i contactar amb l’equip tècnic que atendrà qualsevol petició o sol·licitud d’informació de persones interessades a través del mail unanovavida@cardona.cat o el telèfon 93 869 10 00.

Arxivat a: CARDONA   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Generalitat obre el període per sol·licitar ajuts per a empreses de comerç
Manresa ampliarà els horaris d'estiu de diverses línies del bus urbà
Portes obertes a la Escola Politècnica Superior d'Enginyeria
Reserva en línia de les instal·lacions esportives
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]