Sant Joan, Sant Vicenç, Sant Fruitós i Sallent constitueixen equips locals de Junts
Junts Bages continua constituint equips locals i desplegant la xarxa municipal del partit en el procés electiu que va començar dilluns passat.
Eduard Mata de Sant Joan de Vilatorrada. Foto: Junts

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
25/01/2021 22:24
Aquesta setmana, 5 de les 6 localitats més poblades del Bages, com són Sant Joan de Vilatorrada, Sant Vicenç de Castellet, Sant Fruitós de Bages i Sallent han constituït els primers equips locals de Junts, que s’uneixen al de Manresa, com a localitats a la comarca on Junts ja hi té representació municipal.

A la elecció de Lluïssa Tulleuda, com a coordinadora local de Junts Manresa, ara s’hi uneixen Eduard Mata a Sant Joan, Ester Sanchez a Sant Vicenç, Montse Roca a Sant Fruitós i Jaume Capdevila a Sallent. Aquests equips estan formats en tots els casos per un Coordinador local, un Responsable d’organització, un Responsable de Política Municipal, un Responsable de Comunicació i vocals.

Eduard Mata, primer coordinador local de Junts a Sant Joan i regidor a l’ajuntament comentava:” És molt important que puguem començar a teixir xarxa a tot el Bages tenint presència a tots els municipis de cara els reptes que tenim com a Sant Joan i com a comarca amb la vista posada a les pròximes eleccions del 14F i a les municipals del 2023”.

La nova coordinadora a Sant Vicenç, Ester Sánchez, posava en valor la tasca que fins ara ha estat duent a terme l’executiva comarcal del partit apuntant que:” Estem molt satisfets, tot l’equip de formar part d’ un projecte tant il·lusionant i engrescador com Junts”. I expressava la voluntat de donar total suport al grup municipal, per continuar treballant pel projecte de poble que tenim”.

Montserrat Roca, escollida com a la líder del partit a Sant Fruitós es mostrava molt satisfeta del suport rebut i deixava clar que: “ Treballarem, Treballarem i escoltarem, escoltarem a tothom per fer un Sant Fruitós millor, amb projectes que realment siguin útils i necessaris per a totes i tots al poble”. Roca posava en valor el procés telemàtic i la qualitat democràtica d’aquest.

Finalment Jaume Capdevila, escollit a Sallent expressava sentir-se molt orgullós pel suport rebut i deixava clar que:” continuarem treballant pel Sallent que volem i estarem al costat de les entitats i Associacions per ser al costat de la gent i les seves preocupacions”.Tots 4 mostraven la satisfacció de formar part del naixement i creixement del nou projecte de Junts i valoraven molt positivament que els equips hagin rebut el suport unànime de la militància als diferents municipis.

Des de l’executiva comarcal de Junts Bages s’assegurava que es continua treballant per anar desplegant la xarxa municipal del partit, amb la constitució de més equips locals en les pròximes setmanes i mesos, per tal de poder arribar a totes les poblacions de la comarca i treballar al servei dels 30 municipis.







 

Arxivat a: JUNTS BAGES   EQUIPS LOCALS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira de l’Estudiant reunirà una àmplia oferta d’orientació acadèmica, formativa i ocupacional
S'obren les inscripcions a les proves d'accés als cicles formatius de l'Escola d'Art de Manresa
Premi Emergent d'Arquitectura i Bioconstrucció
L’Ajuntament reactiva la recollida de mostres d’ADN caní
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]