Detingut un jove pel robatori amb violència d’un telèfon mòbil
Agents de la Policia Local de Manresa van detenir un home de 24 anys, veí de Manresa i amb nombrosos antecedents per robatoris violents, a qui se l’investiga pel delicte de robatori amb violència.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/01/2021 14:59
A quarts de nou, una patrulla de servei al Nucli Històric va trobar-se amb una baralla entre dos joves a la Plaça de Sant Domènec.  Un cop separades les dues parts, testimonis van  explicar que un dels joves  havia volgut sostreure el mòbil  a l’altre i, en resistir-se aquest,  es van iniciar les agressions i la baralla, motiu pel qual el jove multireincident  -que ja havia estat detingut pel mateix delicte feia uns dies al carrer Nou-  va ser detingut i imputat d’un delicte de robatori amb violència.

Arxivat a: DETINGUT   FET DIVERS  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]